mickestravtips

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Micke - 19 mars 2011 21:34

Jaha det här var ju lite i underkant. Känner nog som det flesta att jag har blivit blåst på halva min lördag. FY FAN vilken trälig omgång.

Och SNÄLLA!! LÄR ER VOLTA!!!


Rätt rad

Avd 1. 1 Dexter Stone

Avd 2. 3 Yucay Boko

Avd 3. 8 Marshland

Avd 4. 2 Goldcrest

Avd 5. 7 Outstanding Night

Avd 6. 10 Conrads Linsan

Avd 7. 4 Yellow Eden


Gratulerar de 19596 system som prickade in 7 rätt och vann 1223 kr och även dom som hade 6 rätt och fick 28 kr.


Mickes insatts!

Första spiken för min del 1 Dexter Stone gjorde ju så att dom andra såg riktigt dåliga ut. Var aldrig  något snack om vem som skulle vinna.

Känner själv så här i efterhand att man skulle kunnat spika första fyra loppen för det var ju trotts allt dom jag hade rätt i.

Från Avd 5 och frammåt vet jag inte riktigt vad jag pysslade med.

Min andra spik för dagen K.K.Logistic vet jag inte riktigt vad som hände med. Orkade väl helt enkelt inte. Eller hände något speciellt? Hängde inte riktigt med där.

4 Rätt är lite väl i underkant en sån här dag.


Min dagens dubbel och mina vinnarspel var väl inte heller något att hurra över.

Dubbeln rök jag ju nästan på innan start kändes det som.

Vinnarspelen tycker jag själv inte att jag var helt ute och cyklade på både 12 Mr.Q.L och 12 Dreamalittledream gjorde båda två klart godkända lopp men räckte inte hela vägen fram.

Det är bara att gripa tag i tömmarn och prova lyckan till på Onsdag och V64 på Solvalla!


Ses och hörs!!!

Av Micke - 19 mars 2011 13:16

Gick till affären för att handla och fick ett infall.

Därför bjuder jag er på två stycken luriga vinnare.


LOPP 6 V75 Avd 2

40 KR vinnare på 12 Mr Q.L


LOPP 8 V75 Avd 4

100 KR vinnare på 12 Dreamalittledream

Av Micke - 19 mars 2011 08:30

Så här på morgonen med en kaffe i handen och en snus under läppen så är det lätt att få idéer.


Så här tänkte jag

DD1 2 K.K.Logistic K.K tar starten och får bestämma tempot och på upploppet blir det en dans på rosor när han susar förbi mållinjen.


DD2 3 Karbo Cake. Kommer gå barfota fram som vanligt och Kari säger i en intervju på travnet att det är en duktig häst som bara tjänar pengar och att han har fördel på distansen.


Oddset är bra så det räcker för mig att spela 20 kronor på den här dubbeln.


Kan inte låta bli att spela på 2/3 då jag är född den 23;e, hade nr 23 när jag spelade hockey i min ungdom och vann en stor chokladkaka på Liseberg på just nr 23. Lite utav ett turnummer för mig kan man väl säga.


Lycka till!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards